fbpx

قیمت روز میلگرد در بازار

قیمت روز میلگرد در بازار

توسط مدیر دی 06, 1401

قیمت روز میلگرد آیین صنعت در بازار

میلگرد یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مقاطع فولادی در صنایع مختلفی مانند ساختمان‌سازی است. قیمت این کالای فولادی در سال‌های اخیر به دلیل نوسانات قیمت ارز، تغییر نرخ تورم و افزایش هزینه‌های تولید به‌صورت روزانه دچار تغییر شده است. بنابراین، برای یک خرید به‌صرفه باید قیمت محصول برندهای پر تقاضای بازار را به‌صورت روزانه از طریق سایت شرکت‌ها، بورس کالا، فعالان بازار و فروشگاه‌های آنلاین جویا شد. شرکت نورد فولاد آیین صنعت با بیش از ۱۵ سال تلاش از سال ۱۳۸۳، امروز به‌عنوان یک منبع قابل‌اتکا به شما کمک می‌کند تا از قیمت میلگرد ساده در بازار مطلع شوید و با تحلیل نمودارها، تغییرات قیمت و سیگنال‌های خریدوفروش را پیش‌بینی کنید. در ادامه، ضمن بررسی عوامل مؤثر بر قیمت آرماتور، بهترین انواع موجود در بازار را برای یک خرید مطلوب‌تر به شما معرفی می‌کنیم.

خرید مقرون‌به‌صرفه میلگرد

عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند در یک خرید مقرون‌به‌صرفه تأثیر بگذارند. شاید اولین انتخابی که می‌تواند قیمت آرماتورها را به دست خود خریدار تغییر دهد، برند مقاطع فولادی یا همان شرکت تولیدکننده است. بسته به شرکت تولیدی، قیمت مقاطع فولادی نیز می‌تواند متفاوت باشد. این امر معمولاً به فرآیند ساخت و مشخصاتی مانند وزن، ابعاد و… میلگرد بستگی دارد که در برندهای مختلف، متفاوت هستند. همچنین خرید از شرکت‌ها و کارخانه‌های نزدیک‌تر، با کاهش هزینه حمل‌ونقل می‌تواند به تحقق یک خرید مقرون‌به‌صرفه کمک کند.

تحلیل شرایط بازار آهن‌آلات و انتخاب روش خرید (مستقیم از کارخانه، از بنگاه‌ها یا بورس کالا) نیز می‌توانند در قیمت نهایی مقاطع فولادی تأثیر بگذارند. بنابراین، همواره باید به قیمت روز میلگرد و پیش‌بینی‌های بازار آهن‌آلات توجه داشته باشید تا بتوانید سیگنال‌های خریدوفروش را در زمان مناسب دریافت کنید و خریدی مقرون‌به‌صرفه انجام دهید.

بهترین نوع میلگرد در بازار کدام است

بهترین نوع آرماتور، با توجه به استاندارد به‌کاررفته در فرآیند تولید آن انتخاب می‌شود. با توجه به تفاوت استاندارد تولید در کارخانه‌های مختلف، کیفیت و قیمت محصول آن‌ها نیز متفاوت است. با در نظر داشتن کیفیت آرماتورها، بهترین برندهای موجود در بازار شامل ذوب‌آهن اصفهان، آناهیتا، کوثر اهواز، آیین صنعت، نیشابور، کویر کاشان و میانه هستند.

بهترین روش خرید میلگرد

بهترین روش خرید میلگرد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید میلگرد باید به آن توجه شود، اصالت و کیفیت محصول است. کیفیت بالای محصول، نتیجه استفاده از استانداردهای معتبر ملی و بین‌المللی است و شرکت‌های بزرگ صنعتی محصولات خود را مطابق استانداردها تولید می‌کنند. این در حالی است که برخی شرکت‌های کوچک، از اعتبار شرکت‌های مادر استفاده می‌نمایند و آرماتورهایی تولید می‌کنند که صرفاً از نظر بصری، شبیه محصول مورد نظر هستند. این محصولات، خواص مکانیکی مورد نظر را ندارند و به زبان ساده‌تر، کیفیت آن‌ها پایین است. با این شرایط اگر بخواهیم یک میلگرد A2 سایز ۶ را خریداری کنیم، چگونه باید مطمئن شویم که واقعاً A2 است؟!

شرکت آیین صنعت در حرکتی جالب و منحصربه‌فرد و صرفاً برای اطمینان دادن به مشتریان و بهبود تجربه خرید آن‌ها، محصولات خود را تحت تأییدیه آزمایشگاه به فروش می‌رساند. در فرآیند فروش مقاطع فولادی این شرکت، نمونه‌ای از محصول برداشته می‌شود و در آزمایشگاه مورد تست قرار می‌گیرد. نتیجه این تست، همراه میلگرد تحویل خریدار داده می‌شود. به‌این‌ترتیب، خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر و خیالی آسوده، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و تحویل بگیرند.

بهترین میلگرد برای شناژ

شناژ از مهم‌ترین بخش‌های یک فوندانسیون یا پی محکم و مقاوم برای ساختمان است. انواع میلگرد شناژ شامل شناژهای عمودی، افقی، مورب و شناژ مخفی یا همان تای بیم هستند و برای بالا بردن تحمل سازه و کنترل نیروهای واردشده بر ساختمان از آن‌ها استفاده می‌شود. با توجه به نقش حیاتی و اهمیت بالای شناژ، مهم است که از بهترین میلگرد استفاده شود.

از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین آرماتورهای موجود در بازار می‌توان به میلگردهای کارخانه نورد فولاد آیین صنعت اشاره کرد. تمام محصولات این کارخانه، طبق استانداردهای معتبر و با به‌روزترین تجهیزات تولید می‌شوند و در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، مورد سنجش قرار می‌گیرند. شرکت فولاد آیین صنعت همچنین توانسته است رویکرد مشتری مداری را در پیش بگیرد و محصولات خود را با بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت به بازار عرضه کند.

بهترین میلگرد برای شناژ

سخن پایانی

همان‌طور که اشاره شد، کیفیت میلگرد آجدار و ساده از اهمیت بالایی برخوردار است. امروز شرکت فولاد آیین صنعت به ‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین فعالان صنعت فولاد کشور به شمار می‌آید. محصولات این شرکت با استفاده از مرغوب‌ترین متریال، معتبرترین استانداردهای تولید و به‌روزترین تجهیزات تولید می‌شوند و در نهایت، پس از تست شدن در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، همراه با جوابیه تست به خریداران عرضه می‌شوند. به‌این‌ترتیب، شرکت فولاد آیین صنعت اصالت و کیفیت را در قالب محصولات فولادی خود به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. با مراجعه به سایت آیین صنعت، نه‌تنها امکان خرید انواع میلگرد برای شما فراهم می‌شود، بلکه می‌توانید از یک مرجع معتبر برای اطلاع از قیمت روز میلگرد نیز بهره‌مند شوید.

جهت دریافت مشاوره و خرید انکر بولت و میلگرد با همکاران ما در آیین صنعت همراه باشید.

شبکه های اجتماعی