fbpx

تاثیر ویدیو در دیجیتال مارکتینگ

تاثیر ویدیو در دیجیتال مارکتینگ

توسط مدیر آبان 05, 1395
تاثیر سئو در دیجیتال مارکتینگ

هشت دلیل قدرتمند برای اثبات تاثیر ویدیو در دیجیتال مارکتینگ

قسمت اول

به تازگی اینفوگرافیکی دیدم که می‌گفت ویدیوها چقدر می‌توانند در آینده قدرتمندتر و تاثیرگذارتر شوند. من فکر می‌کنم آینده‌ای که درباره‌اش صحبت می‌شد، قبلا فرا رسیده است. سالی که گذشت در یک انقلاب کامل ویدیویی در دنیای مارکتینگ قرار داشتیم. طبق آمار منتشر شده در سایت Wyzowl  ۶۳درصد کسب‌و‌کارها قبلا استفاده از محتوای ویدیویی را در تبلیغاتشان آغاز کرده‌اند. بیشتر از این، ۸۲درصد از کسب‌وکارها احساس می‌کنند ویدیو مارکتینک بخش مهم و اساسی در استراتژی بازاریابی آ‌ن‌هاست. و این امر به تاثیر ویدیو در دیجیتال مارکتینگ اشاره دارد.

ویدیو به سرعت در حال پیشرفت است و زودتر از چیزی که فکر کنید اوج می‌گیرد. خواسته و علاقه ۸۳در‌صد از کسب‌وکارها که باور دارند ویدیو مارکتینگ به آن‌ها نرخ بازگشت سرمایه خوبی می‌دهد، موتور پیشران این ترند است.

بدون شک ویدیو مارکتینگ یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به ابزارهای پروموشن شماست. شاید هنوز شک‌ داشته باشید. اینقدر ارزش دارد که از ویدیو برای پروموت کسب‌وکارتان استفاده کنید؟ فکر می‌کنید برای خلق و استفاده از محتوای ویدیویی برای مارکتینگ دلایل و مراجع کافی دارید؟

پاسخ به این سوال ساده است: بله، ارزشش را دارد. نه‌تنها به این دلیل که همه دارند این کار را می‌کنند، بلکه به خاطر اینکه ویدیو یکی از جامع‌ترین و مفیدترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در دنیاست.

هشت دلیل برای تاثیر ویدیو در دیجیتال مارکتینگ و اینکه چرا باید از ویدیو مارکتینگ استفاده کنید را با هم مرور می‌کنیم.

۱ . ویدیو نرخ تبدیل و فروش را افزایش می‌دهد

اول، مهم‌ترین چیزها؛ ویدیو می‌تواند برای شما کمی پول بسازد. اضافه کردن یک ویدیو درباره محصول روی یک صفحه فرود در سایت شما می‌تواند نرخ تبدیل را تا ۸۰درصد افزایش دهد.

این مقاله شما را مطمئن می‌کند که ویدیو  خوب کار می‌کند بدون توجه به اینکه شما در چه طبقه‌بندی قرار دارید.

ویدیو همچنین می‌تواند مستقیما به فروش بینجامد.  مطالعات نشان می‌دهند که ۷۴درصد از مخاطبان وقتی یک ویدیوی تبلیغاتی یا آموزشی درباره یک محصول تماشا می‌کنند، بعد از آن محصول را سفارش می‌دهند. پس بهتر است که همین حالا استارت ساختن ویدیوهای هیجان‌انگیز برای محصولاتتان را بزنید.

اگر درباره آن فکر کنید، می‌بینید که این تاثیر خارق‌العاده ویدیو، اینقدرها هم تعجب‌برانگیز نیست.

به هر حال بینایی گسترده‌ترین حس ماست. بیشتر اطلاعاتی که در مغز ما پردازش می‌شوند، ویژوال و تصویری هستند. بنابراین اگر پیش از این تصاویر می‌توانستند درگیری ذهن را به طرز چشمگیری افزایش دهند، تصور کنید تصاویر متحرک می‌توانند با کسب‌و‌کار شما چه کنند.

۲. ویدیو نرخ بازگشت سرمایه را افزایش می‌دهد

برای اینکه بیشتر هیجان‌زده شوید، ۸۳‌‌درصد از کسب‌‌وکارها گفته‌‌اند که ویدیو روش خوبی برای بازگشت سرمایه است. با اینکه تولیدات ویدیویی هنوز راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه تبلیغات نیستند، بیشتر اوقات هزینه‌ای که صرفشان کرده‌اید را برمی‌گردانند. همه این‌ها را بگذارید درکنار این موضوع که ابزارهای آنلاین ویرایش ویدیو در حال پیشرفت هستند و به زودی تولید ویدیو از لحاظ مالی هم در دسترس‌تر خواهد بود. مثل بسیاری از ابزارهای دیگر شاید به زودی امکان ساختن ویدیوهای قابل قبول روی اسمارت‌فون‌های شما هم فراهم شود.

خبر خوب دیگر اینکه ویدیوهای شما لازم نیست بدون نقص باشند. محتوای آن‌ها مهم‌ است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که  کاربران، اغلب ویدیوهایی را که به طور واضح درباره محصول یا خدمت حرف نمی‌زنند را از سر باز می‌کنند و تماشای آن‌ها را به تاخیر می‌اندازند. کیفیت پایین یا و طراحی ضعیف اینقدرها مساله نیستند. می‌شود گفت که ویدیو مثل پیتزاست، حتی بدش هم خوب است!

 

تاثیر سئو در دیجیتال مارکتینگ

 

۳. ویدیو اعتماد می‌سازد

اعتماد اساس فروش است. اما ساختن این اعتماد خودش یک هدف برای کسب‌وکارهاست. تمام مفهوم بازاریابی محتوا بر پایه اعتماد و ساختن رابطه بلندمدت با مشتری بنا شده است. از مهمترین دلایل اهمیت تاثیر ویدیو در مارکتینگ اعتمادی است که برای مشتریان ایجاد می‌کند.

فروش صرف را رها کنید و اجازه دهید مردم با اطلاعات جذابی که برای آن‌ها فراهم می‌کنید به سمت شما بیایند.

محتوای ویدیویی ما را درگیر و مشتاق می‌کند و می‌تواند جرقه‌ای برای برانگیخته شدن احساسات باشد. این مخصوصا درباره کاربران تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، تاثیر زیادی در دست به دست شدن ویدیوی شما خواهد داشت. وقتی ما درباره بخش الیت مخاطبان شما حرف می‌‌زنیم، یوتیوبرها قدرتمندترین اعضا در بین سایر تاثیرگذاران فضای مجازی برای معرفی برند شما هستند.

پس اگر شما در مارکتینگ جدی هستید، باید و باید ویدیو را جدی بگیرید. برای استفاده از این فرصت و افزایش درآمد کسب و کارتان همین حالا با آژانس دیجیتال مارکتینگ پنتا تماس بگیرید.

شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *

هر روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

ارتباط با ما