fbpx

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

توسط مدیر آبان 05, 1395
چرا دیجیتال مارکتینگ

چرا دیجیتال مارکتینگ ؟

شاید فکر کنید که دیجیتال مارکتینگ تنها بر کسب‌و‌‌‌کار های آنلاین تاثیرگذار است. از نقش دیجیتال مارکتینگ در کسب‌و‌کار خود چه می دانید؟ آیا ابزارهای سنتی تبلیغات باید حذف شوند؟ ما به این سوال که چرا دیجیتال مارکتینگ در کسب‌و‌کارهای امروز نقش به سزایی دارد پاسخ می دهیم و شما را در انتخاب یهترین رسانه دیجیتال یاری می دهیم. با آژانس دیجیتال مارکتینگ پنتا همراه باشید.

موج بازاریابی دیجیتال تمام ابعاد کسب‌و‌کار را تحت‌تاثیر قرار داده است و اگر دیر برسید ممکن است ناچار به ترک فضای کسب و کار خود شوید.

آیا از نقش بازاریابی دیجیتال در کسب‌و‌کارهای امروز آگاهید؟

چند پاسخ مهم برای پرسش چرا دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌و‌کار شما اثربخش است:

با دیجیتال مارکتینگ بازار هدف خود را انتخاب می‌کنید

بازار هدف شما چه محلی باشد و چه بین‌المللی، در بازاریابی دیجیتال به‌سادگی می‌توانید آن را هدف قرار دهید. علاوه بر این، می‌توانید یک کمپین برای گروه خاصی با ویژگی‌های مختلف از قبیل جنسیت، محل سکونت، سن و منافع اختصاص دهید. این یعنی کمپین شما، درست در جایی که باید، موثر خواهد بود.

برای تبلیغات هدفمند در گوگل، Link Building، PPC / CPC و … با تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ پنتا همراه باشید.

در دیجیتال مارکتینگ محتوا را بر حسب نیاز مشتریان انتخاب کنید

مخاطبان شما می‌توانند چگونگی دریافت محتوای خود را انتخاب کنند. شاید شخصی دوست داشته باشد پستی از یک وبلاگ بخواند و شخص دیگری تماشای ویدیو در YouTube یا آپارات را ترجیح می‌دهد.

رسانه‌های بازاریابی سنتی قدرت انتخاب به مخاطب نمی‌دهد. اکثر مردم از ارسال آگهی‌های فروش در صندوق پستی خود یا تماس‌های تلفنی در زمان‌هایی که علاقه‌ای به شنیدن آن ندارند، ناراضی هستند. افراد ارتباطات خود را در فضای آنلاین انتخاب می‌کنند و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند. ارتباط مجدد با آن‌ها در فضای آنلاین اغلب با خواست خودشان است. مخاطبان خودشان ایمیل یا راه تماس دیگری برای آگاهی از اخبار برند محبوب خود به جا گذاشته‌اند یا درباره موضوع جست‌وجو کرده‌اند‌.

در فضای دیجیتال نمی‌توان قدرت تقسیم‌بندی بازار را نادیده گرفت و می‌توان بازاریابی را بر مبنای آن طراحی کرد.

حتما شما هم شعار معروف محتوا پادشاه است را شنیده‌اید. با توجه به اهمیت بازاریابی محتوا، شما برای تولید محتوای اختصاصی و جذاب که بتواند تعاملات شما را با مشتریانتان افزایش دهد نیاز به تیم تولید محتوای تخصصی دارید تا بتوانید در گوگل و شبکه‌های اجتماعی دیده و دنبال شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران پنتا تماس بگیرید.

در دیجیتال مارکتینگ ارتباط با مشتریان ساده است

تعامل با مخاطبان شما از طریق شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر است. در واقع تعامل مبنای اصلی شبکه‌های اجتماعی است. روش‌های بازاریابی سنتی به مخاطب اجازه تعامل نمی‌دهد. شما به سادگی می‌توانید مشتریان هدف و دنبال‌کنندگان خود را به سمت نتایج دلخواه  هدایت کنید. برای مثال آن‌ها را به بازدید از وب‌سایت، محصولات و خدمات خود هدایت کنید، از آن‌ها نظرسنجی کنید، محصول یا خدمت خود را بفروشید و بازخورد همه فعالیت‌های خود را مشاهده و تحلیل کنید.

دیجیتال مارکتینگ مقرون‌به‌صرفه است

بازاریابی دیجیتال با صرفه و اقتصادی است. هزینه‌های تبلیغات آنلاین و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال قابل مقایسه با هزینه‌های تبلیغات سنتی نیست. هرچند برخی روی تبلیغات پرداخت آنلاین سرمایه‌گذاری می‌کنند، با این حال هزینه آن نسبت به بازاریابی سنتی ارزان‌تر است.

دیجیتال مارکتینگ گزارش‌دقیق و لحظه‌ای می‌دهد

داده‌ها و نتایج به راحتی ضبط می‌شوند. با استفاده از Google Analytics و ابزارهای گزارش‌گیری، توسط بسیاری از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید در هر زمان کمپین‌های خود را بررسی کنید. برخلاف روش‌های بازاریابی سنتی، شما می‌توانید در زمان واقعی ببینید که چه چیزی برای کسب‌و‌کار شما به‌صورت آنلاین کار می‌کند و به سرعت نتایج خود را بهبود بخشید.

دیجیتال مارکتینگ میدان وسیع بازی رقابتی

هر کسب‌و‌کار می‌تواند با هر رقیبی بدون در نظر گرفتن اندازه‌اش با یک استراتژی بازاریابی آنلاین جامع رقابت کند. به طور سنتی خرده‌فروشی‌ها نمی‌توانند با رقبای بزرگ خود رقابت داشته باشند. اما در فضای آنلاین، تنها با داشتن یک وب‌سایت با هر رقیبی می‌توانید زورآزمایی کنید. رقابت در این فضا به کوچک یا بزرگ بودن کمپانی ارتباطی ندارد.

در دیجیتال مارکتینگ در لحظه شروع، به نتیجه می‌رسید

شما مجبور نیستید زمان زیادی برای تبلیغات و رشد کسب و کار خود صرف کنید. می‌توانید تنها با لمس یک دکمه، افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت خود، مشتریان، پیک بار تجاری، نرخ تبدیل و خیلی بیشتر را در لحظه مشاهده کنید.

اگر برای کمپین‌های آنلاین تبلیغاتی کسب‌و‌کار خود نیاز به ساخت Landing Page هدفمند و کارآمد دارید، با تیم دیجیتال مارکتینگ پنتا در تماس باشید. تا علاوه بر طراحی کمپین‌های خلاقانه دیجیتال با گزارش‌گیری دقیق، بازخورد کمپین شما را آنالیز کرده و با بهینه سازی کمپین، شما را به نتایج دلخواه می رساند.

با دیجیتال مارکتینگ برند خود را توسعه دهید

اگر برای کسب‌و‌کار خود وب‌سایتی با محتوای باکیفیت دارید که نیاز مخاطبان را هدف قرار داده به آن‌ها ارزشی انتقال می‌دهد، برای تصویر برند خود کار بزرگی انجام داده‌اید. این موارد قابل تعمیم به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی هم هست.

بازاریابی ویروسی

تراکت‌های تبلیغاتی شما چه وقت مستقیما به دست مشتریان شما خواهد رسید؟ با استفاده از دکمه‌های به اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی در وب‌سایت، ایمیل و… ، پیام شما با سرعت فوق‌العاده به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر در نظر داشته باشید که کاربران فیس‌بوک به طور متوسط دارای ۱۹۰ دوست هستند که به طور متوسط ۱۲درصد از پست‌های مورد علاقه خود را می‌بینند – پیام شما واقعا توسط ۱۵ کاربر جدید دیده شده است. حالا تصور کنید تعدادی از دوستان آن‌ها نیز  پیام شما را به اشتراک بگذارند و دوستانشان هم همین کار را بکنند. این بازاریابی ویروسی است که با تولید محتوای جذاب در فضای مجازی به آن دست پیدا می‌کنید. به همین دلیل، محتوای باکیفیت و بازاریابی محتوا در  فضای آنلاین بسیار مهم است.

اگر هنوز هم برای شما این سوال مطرح است که چرا دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغات هدفمند شما بهترین انتخاب است!، برای دریافت مشاوره و به روزترین خدمات تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ با آژانس دیجیتال مارکتینگ پنتا تماس بگیرید.

با پنتا در شبکه های اجتماعی همراه باشید

شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *

هر روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

ارتباط با ما