fbpx

تاثیر سئو در رشد کسب‌وکار

تاثیر سئو در رشد کسب‌وکار

توسط مدیر آبان 05, 1395
تاثیر سئو در کسب و کار

سئو چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟

آیا از تاثیر سئو در کسب‌و‌کار خود آگاهید؟

اگر می خواهید از تاثیر سئو در کسب و کار خود آگاه شوید با ما در این مقاله همراه شوید.

 

تاثیر سئو در رشد کسب‌وکار شما چیست؟

اکثر صاحبان کسب‌وکار‌ها به سئو احساس نیاز نمی‌کنند، تاثیر سئو را کسب‌وکار‌ خود ناچیز، و تبلیغات دهان به دهان را موثرتر می‌دانند. زیرا تا کنون از این طریق درآمد به دست می‌آوردند. اگر چه بازاریابی دهان به دهان راهی موثر برای رشد کسب‌وکار و ایجاد شهرت است، اما راه گسترده و فراگیری برای رشد کسب‌وکار و بازار هدف شما نیست. بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، دقیقا شما را به این هدف می‌رساند.

در ادامه به معرفی شش روشی می‌پردازیم که با آن سئو به کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

 

۱. سئو شما را به سمت مشتریان بیشتر هدایت می‌کند

کثر کسب‌وکارهای کوچک در تلاش برای به دست آوردن مشتری هستند. بهبود موتورهای جست‌وجو به کسب‌وکار شما امکان می‌دهد که به سادگی در فضای آنلاین دیده شوید. این باعث افزایش ورودی ترافیک وب‌سایت و نهایتا فروشگاه شما و در نتیجه افزایش مشتریان شما خواهد شد.

۲. سئو شما را به بازاریابی دهان به دهان مجهز می‌کند

سئو بخش مهمی‌از بازایابی ارجاعی است. مردم هنگامی‌که راجع به کسب‌وکار شما می‌شنوند، تمایل پیدا می‌کنند که درباره شما جست‌وجو کنند، اما نام و اسم برند شما همیشه در ذهن نمی‌ماند.

اگر آن‌ها به خاطر داشته باشند که شما صاحب یک فروشگاه یا شرکت خدماتی مثلا در تهران هستید  در گوگل سرچ می‌کنند و اگر روی سئوی کسب‌وکار خود کار کرده باشید، شما را به سادگی پیدا می‌کنند و اینگونه در ذهن ماندگار خواهید شد.

مکالمه‌های روزمره برای بازاریابی دهان به دهان عالی است، اما برای به یاد ماندن اسامی کارآمد نیست. اگر کلام شما به گونه‌ای  است که می‌توانید آن را به مطلبی مناسب تبدیل کنید و در وبسایت خود قرار دهید، می‌توانید مشتری‌های بسیاری به دست آورید.

۳. سئو نشان می‌دهد که شما به کسب‌وکار خود اهمیت می‌دهید

سئو یک روش اولیه برای پیدا شدن کسب‌وکار شما در فضای آنلاین است و به شدت برای کسب‌وکارهایی توصیه می‌شود که فاقد ویترین هستند. بهبود موتوهای جست‌وجو نشان می‌دهد که شما به کسب‌وکار خود اهمیت می‌دهید و راه دسترسی به آن را برای عموم  ساده‌تر می‌کنید.

۴. سئو اعتبار کسب‌وکار شما را تقویت می‌کند

شاید رسیدن به صفحه اول گوگل حس موفقیت و شاید حتی قدرت به شما بدهد. اما حتی بیشتر از آن است.

به عنوان یک مشتری بالقوه،  به شرکت‌هایی که در جست‌وجوهای گوگل رتبه بالا دارند، ساده‌تر می‌توانید اعتماد کنید. اگر مشتری نتواند کسب‌وکاری را در صفحه اول گوگل پیدا کند، معمولا فکر می‌کند که در آن کسب‌وکار چیزی اشتباه است.

سئو رتبه‎ شما را در موتورهای جست‌وجو افزایش می‌دهد و شما را در بالای صفحه و در خط مقدم ذهن مخاطبان قرار می‌دهد.

۵. سئو باعث توجه سایر کسب‌وکارها به شما می‌شود

مشتریان شما تنها کسانی نیستند که متوجه می‌شوند که در رتبه اول در جست‌وجوهای گوگل ظاهر می‌شوید. شرکت‌های رقیب و سایر شرکت‌ها نیز متوجه این موضوع می‌شوند. یکی از مفاهیم بازاریابی پایه‌ای برای کسب‌وکارهای کوچک، در ذهن ماندن است. در جست‌و‌جوی اول گوگل بودن زمانی که مشتریان به دنبال  کسب‌وکاری مانند شما هستند، همین اثر را دارد.

برگرداندن مشتریانی که قبلا  از کسب‌وکار شما آگاه هستند، آسان است. اما چیزی بهتر از آن هم وجود دارد؛ ارجاع مشتریان دیگر کسب‌وکارها که انتخاب خود را دارند! هر چه ارجاعات بزرگ‌تر باشد، آوازه کسب‌وکار شما بیشتر خواهد شد!

۶. سئو پاداش کار سخت است

شما برای کسب‌وکار کوچک خود باید سخت تلاش ‌کنید، خصوصا در تولید محتوای مرتبط با آن. محتوای مدنظر خود را بیابید و تلاش‌های بازاریابی خود را از طریق سئو تقویت کنید! هر چه سئوی شما بهتر باشد، ترافیک سایت شما بیشتر می‌شود. نتیجه اینکه شما داده‌های بیشتری برای مشتریان به نمایش خواهید گذاشت و تلاش‌های سخت شما نمود خواهد داشت. بسیار ارزشمند است که ببینید چطور تلاش‌های شما برای بهینه‌سازی کار می‌کند.

با پنتا به سرعت در گوگل اول شوید. کار سئو خود را به متخصصین این حوزه بسپارید. با تیم تخصصی سئو پنتا تماس بگیرید.

برای آگاهی از خدمات تخصصی سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ پنتا کلیک کنید

شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

Your email address will not be published. Required fields are marked *

هر روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

ارتباط با ما